lördag 29 december 2007

I'm a Synthpopper, yes I am

Dagens värsta var att bli väckt av dammsugning utanför min stängda dörr. En inte helt ovanlig företeelse är den att bli väckt av ett munstycke i hårdplast som krockar mot tröskeln.


Vi hade en liten sammankomst hemma hos Sara, med singstarspelande som the main purpose. Otroligt nice. Självklart vann jag ingenting. Men sjunger jag dåligt för det kanske? Gör jag det?! Va?!
Inte vet jag.



Jo, sen avslutningsvis blev det f*ttiwood. Kortspel. På vårat sätt, vill säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.